W momencie rezerwacji apartamentu Klient jednocześnie akceptuje poniższy Regulamin
Klient od momentu potwierdzenia rezerwacji (mailowo lub telefonicznie) apartamentu ma 3 dni robocze na wpłatę zadatku w wysokości 30% ogólnej wartości rezerwacji.
Szczegóły dotyczące dokładnej kwoty zadatku oraz danych do wpłaty zostaną wysłane w mailu z podsumowaniem rezerwacji.
Wpłacony zadatek stanowi potwierdzenie rezerwacji.
W przypadku braku dokonania wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie, rezerwacja wstępna ulega anulowaniu.
Zadatek przepada w całości w przypadku odwołania przez klienta rezerwacji na mniej niż 14 dni kalendarzowe przed planowanym pobytem.
W przypadku skrócenia pobytu nie dokonujemy zwrotów.
Możliwość zameldowania rozpoczyna się od godz. 15:00 w dniu przyjazdu, a wymeldowanie powinno odbyć się do godz. 11:00 w dniu wyjazdu.
Klient najpóźniej w dniu przyjazdu (do godziny zameldowania) powinien wpłacić na wskazane mailowo konto kwotę 300 pln na poczet kaucji. Kaucja zostanie zwrócona do 3 dni od wymeldowania, po potwierdzeniu, że w apartamencie jest wszystko w porządku.
Brak wpłaty kaucji uniemożliwia przekazanie dostępu do apartamentu.
Szczegóły dotyczące dostępu do apartamentu zostaną wysłaną do klienta na ok 1-3 dni przed zameldowaniem.
Nieopuszczenie apartamentu w dniu planowanego wyjazdu do godz. 11.10 będzie traktowane jako przedłużenie pobytu o kolejną dobę, a klient zostanie obciążony kwotą 500 pln za kolejną dobę pobytu.
Na życzenie klienta wystawiamy fakturę dokumentującą otrzymaną wpłatę.
Liczba osób mających zamieszkać w apartamencie jest ograniczona do podanej w potwierdzeniu rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby.
Na czas wynajmu apartamentu Gościom zostaje nadany dostęp w aplikacji umożliwiający otwieranie apartamentu.
Wynajem apartamentu obejmuje minimum 2 doby, poza wyjątkami, gdy minimalny czas wynajmu apartamentu może zostać wydłużony do np. minimum 5 dób.
Klient zobowiązany jest do zapłaty kwoty z potwierdzenia rezerwacji pobytu nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela apartamentu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu.
W apartamencie oraz w całym obiekcie w godzinach od 22:00 do 7:00 obowiązuje cisza nocna.
Klient zobowiązany jest do utrzymania apartamentu w stanie, w jakim go zastał.
Ponadto ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić osobę wskazaną w ramach kontaktu (gospodarza, dane kontaktowe przekazane w mailu) o wszelkich szkodach i brakach zastanych w apartamencie.
Klient zobowiązany jest pokryć koszty związane z ewentualnymi stratami, które wystąpiłyby wskutek jego niewłaściwego użytkowania apartamentu, również w sytuacji, jeśli straty przekroczyły kwotę wpłaconej kaucji.
Klient może korzystać z apartamentu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddawać w dalszy podnajem. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać w nim w godzinach od 7:00 do 22:00.
W całym apartamencie oraz obiekcie obowiązuje zakaz palenia tytoniu. W przypadku niedostosowania się do tego wymogu Klient ponosi karę pieniężną w wysokości 500 złÓ
Odpowiemy na wszystkie pytania, pomożemy podjąć decyzję, a to wszystko przy bardzo atrakcyjnej cenie pobytu u nas.
Apartamenty Mondi Kai
apartament@mondikai.pl
Tel: 502711811
MondiKai I: ul. Górna 19B,
MondiKai II: ul. Szosa Czeska 4,
58-580 Szklarska Poręba